Splošna pravila in pogoji poslovanja preko spletne strani
Splošni pogoji spletnih strani z energenti ogrejem.si v lasti podjetja Pros-Bio d.o.o, so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za spletno poslovanje.
Podatki o podjetju
Pros-Bio d.o.o.
Vrbje 75b
3310 Žalec
Matična številka: 5850541000
ID za DDV: SI60723157
Telefon: 041 453 666
e-mail: ogrejem.si@gmail.com
S spletnimi stranmi Ogrejem.si (v nadaljevanju »Ogrejem.si« ali »spletna stran«) upravlja podjetje Pros-Bio d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik«). Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne strani Ogrejem.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Pri poslovanju s ponudnikom kupca zavezujejo Pravila in pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje naročila preko telefona ali elektronske pošte). Kupec se je pred oddajo naročila dolžan seznaniti s Pravili in pogoji poslovanja, ki so javno objavljeni na spletni strani ogrejem.si.
Vrbje 75b
3310 Žalec
Matična številka: 5850541000
ID za DDV: SI60723157
Telefon: 041 453 666
e-mail: ogrejem.si@gmail.com
S spletnimi stranmi Ogrejem.si (v nadaljevanju »Ogrejem.si« ali »spletna stran«) upravlja podjetje Pros-Bio d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik«). Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne strani Ogrejem.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Pri poslovanju s ponudnikom kupca zavezujejo Pravila in pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje naročila preko telefona ali elektronske pošte). Kupec se je pred oddajo naročila dolžan seznaniti s Pravili in pogoji poslovanja, ki so javno objavljeni na spletni strani ogrejem.si.
Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi to, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi to, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov
Proizvodi na spletni strani Ogrejem.si so pogosto ažurirani. Trudimo se, da so informacije o njih in fotografije realne, za morebitne napake se opravičujemo in nam jih je možno sporočiti na ogrejem.si@gmail.com. Če proizvodi niso na zalogi je to na spletni strani jasno navedeno oz. se dejansko stanje zalog kupcu pred samim nakupom sporoči preko telefona ali elektronske pošte.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu blaga;
- z nakazilom na račun upravitelja spletne strani Ogrejem.si – Pros-Bio d.o.o. (po ponudbi/predračunu).
Stroški pakiranja in dostave niso vključeni v ceno, ki je objavljena ob proizvodih na spletni strani.
- z gotovino ob prevzemu blaga;
- z nakazilom na račun upravitelja spletne strani Ogrejem.si – Pros-Bio d.o.o. (po ponudbi/predračunu).
Stroški pakiranja in dostave niso vključeni v ceno, ki je objavljena ob proizvodih na spletni strani.
Dostava blaga
Dostavo vršimo s pogodbenimi partnerji, ki so specializirani in usposobljeni za to dejavnost.
Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je praviloma od 2 do 10 delovni dni za dostavne naslove v Sloveniji, razen če dostavne služba na posamezni dostavni naslov dostavlja pozneje. Vsak artikel iz spletne strani je dostopen v razumljivem roku, razen če v trenutku povpraševanja ali naročila ni na zalogi, na kar pa je kupec predhodno opozorjen. Ponudnik ob sobotah, nedeljah in praznikih blaga ne dostavlja, razen če se ne dogovori drugače s kupcem.
Kupec je dolžan ob prevzemu blaga preveriti količino in kakovost blaga. Kupec se izrecno zavezuje, da se, zaradi kasnejše dostave blaga ali drugačnega načina dostave blaga, odpoveduje drugim načinom za povračilo nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23. in 24. člena Zakona o varstvu potrošnikov.
Ponudnik zagotavlja dostavo blaga, do kamionsko dostopnega dvorišča. Vnosa blaga v stanovanja ali v hiše ne zagotavljamo, razen če ni dogovorjeno drugače. V primeru, da ob dostavi blaga kupec na dogovorjenem naslovu ni navzoč, lahko blago veljavno prevzame polnoletna oseba, ki živi v istem gospodinjstvu skupaj s kupcem, oziroma druga oseba, ki ima pooblastilo za prevzem. Oseba, ki prevzame dostavljeno blago, prevzem blaga ter prevzem vseh spremljajočih dokumentov potrdi s podpisom dobavnice, zraven pa navede svoje ime, priimek ter datum prevzema in razmerje do naročnika. V primeru neplačila ob dostavi mora stranka podati EMŠO, številko transakcijskega računa in davčno številko.
Ob dostavi izdelka na navedeni naslov se kupcu preda pripadajoča dokumentacija in sicer račun oziroma potrdilo o plačilo. V tem primeru se šteje, da je bilo uporabniku predana vsa dokumentacija.
Ponudnik vrši dostavo naročenega blaga z dvema tipoma kamionov, ki sta podrobneje obrazložena v nadaljevanju:
Kamion z RAMPO
Dostava s kamionom, ki ima razkladalno rampo, je primerna izključno za lokacije kjer je površina ravna in utrjena (asfalt, tlakovci..), saj je vožnja z ročnim električnim viličarjem v nasprotnem primeru onemogočena.
Vožnja z ročnim električnim viličarjem po travnati in peščeni površini ni izvedljiva. Za ta tip dostave predstavljajo nepremostljivo oviro že pločnik ali višji robovi na poti!
Kamion s HIABOM
Dostava z dostavnim vozilom s hidravlično roko je primerno za površine, kjer se tovor odlaga na neravne, neutrjene površine (travnata in peščena podlaga) oziroma v primeru, ko je potrebno tovor dvigniti čez oviro. Hidravlična roka omogoča dvig tovora v višini 4-5m od tal oziroma v dosegu cca. 7-8m od vozila.
Strošek prevoza se glede na tip kamiona razlikuje in je predhodno predstavljen in dogovorjen s kupcem.
Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je praviloma od 2 do 10 delovni dni za dostavne naslove v Sloveniji, razen če dostavne služba na posamezni dostavni naslov dostavlja pozneje. Vsak artikel iz spletne strani je dostopen v razumljivem roku, razen če v trenutku povpraševanja ali naročila ni na zalogi, na kar pa je kupec predhodno opozorjen. Ponudnik ob sobotah, nedeljah in praznikih blaga ne dostavlja, razen če se ne dogovori drugače s kupcem.
Kupec je dolžan ob prevzemu blaga preveriti količino in kakovost blaga. Kupec se izrecno zavezuje, da se, zaradi kasnejše dostave blaga ali drugačnega načina dostave blaga, odpoveduje drugim načinom za povračilo nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23. in 24. člena Zakona o varstvu potrošnikov.
Ponudnik zagotavlja dostavo blaga, do kamionsko dostopnega dvorišča. Vnosa blaga v stanovanja ali v hiše ne zagotavljamo, razen če ni dogovorjeno drugače. V primeru, da ob dostavi blaga kupec na dogovorjenem naslovu ni navzoč, lahko blago veljavno prevzame polnoletna oseba, ki živi v istem gospodinjstvu skupaj s kupcem, oziroma druga oseba, ki ima pooblastilo za prevzem. Oseba, ki prevzame dostavljeno blago, prevzem blaga ter prevzem vseh spremljajočih dokumentov potrdi s podpisom dobavnice, zraven pa navede svoje ime, priimek ter datum prevzema in razmerje do naročnika. V primeru neplačila ob dostavi mora stranka podati EMŠO, številko transakcijskega računa in davčno številko.
Ob dostavi izdelka na navedeni naslov se kupcu preda pripadajoča dokumentacija in sicer račun oziroma potrdilo o plačilo. V tem primeru se šteje, da je bilo uporabniku predana vsa dokumentacija.
Ponudnik vrši dostavo naročenega blaga z dvema tipoma kamionov, ki sta podrobneje obrazložena v nadaljevanju:
Kamion z RAMPO
Dostava s kamionom, ki ima razkladalno rampo, je primerna izključno za lokacije kjer je površina ravna in utrjena (asfalt, tlakovci..), saj je vožnja z ročnim električnim viličarjem v nasprotnem primeru onemogočena.
Vožnja z ročnim električnim viličarjem po travnati in peščeni površini ni izvedljiva. Za ta tip dostave predstavljajo nepremostljivo oviro že pločnik ali višji robovi na poti!
Kamion s HIABOM
Dostava z dostavnim vozilom s hidravlično roko je primerno za površine, kjer se tovor odlaga na neravne, neutrjene površine (travnata in peščena podlaga) oziroma v primeru, ko je potrebno tovor dvigniti čez oviro. Hidravlična roka omogoča dvig tovora v višini 4-5m od tal oziroma v dosegu cca. 7-8m od vozila.
Strošek prevoza se glede na tip kamiona razlikuje in je predhodno predstavljen in dogovorjen s kupcem.
Naročilo
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu izda račun in ga obvesti o datumu dostave. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Oddaja naročila
Kupec lahko blago naroči na dva načina in sicer preko telefona ali pa preko elektronske pošte. Če kupec naroči blago preko telefona in se pri tem odloči še za storitev dostave, mora ob oddaji naročila ponudniku sporočiti naslednje podatke: ime in priimek, naslov dostave, vrsto blaga in količino naročenega blaga. Na podlagi teh podatkov ponudnik oblikuje račun, ki predstavlja kupoprodajno pogodbo med ponudnikom in kupcem. Za oddajo naročila preko elektronske pošte se od kupca zahtevajo enaki podatki, samo, da so ti posredovani v pisni obliki preko elektronske pošte.
Poprava napak pred oddajo naročila in spreminjanje naročila
Stranka ima pred izdajo računa in dostavo blaga v vsakem trenutku možnost urejanja in popravljanja napak svojega naročila. Stranka nam lahko popravek ali spremembo naročila sporoči tudi na e-naslov ogrejem.si@gmail.com.
Oddaja naročila
Kupec lahko blago naroči na dva načina in sicer preko telefona ali pa preko elektronske pošte. Če kupec naroči blago preko telefona in se pri tem odloči še za storitev dostave, mora ob oddaji naročila ponudniku sporočiti naslednje podatke: ime in priimek, naslov dostave, vrsto blaga in količino naročenega blaga. Na podlagi teh podatkov ponudnik oblikuje račun, ki predstavlja kupoprodajno pogodbo med ponudnikom in kupcem. Za oddajo naročila preko elektronske pošte se od kupca zahtevajo enaki podatki, samo, da so ti posredovani v pisni obliki preko elektronske pošte.
Poprava napak pred oddajo naročila in spreminjanje naročila
Stranka ima pred izdajo računa in dostavo blaga v vsakem trenutku možnost urejanja in popravljanja napak svojega naročila. Stranka nam lahko popravek ali spremembo naročila sporoči tudi na e-naslov ogrejem.si@gmail.com.
Cene
Vse navedene cene na spletni strani že vsebujejo 22 % DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in izda račun. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma oziroma do razprodaje zalog.
Pravica do odstopa kupca od pogodbe oz. Vračilo blaga
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č in 43.d členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov ( ogrejem.si@gmail.com ) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po datumu prevzema blaga.
Vračilo prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Sporočilo o odstopu od pogodbe lahko kupec sporoči na elektronski naslov: ogrejem.si@gmail.com ali po telefonu na številko 041-453-666.
Kupec mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Kupec vrne blago na naslov:
Po prejemu blaga podjetje kupcu skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Kupec lahko sam organizira vračilo naročenega blaga na zgoraj navedeni naslov lahko pa odvoz naročenega blaga na željo kupca opravi tudi ponudnik. Vrnjeno blago mora biti ob odvozu nepoškodovano, zapakirano v originalni embalaži, zloženo v nespremenjeni količini, neuporabljeno in locirano na istem mestu kot pri dostavi.
Kupec naročenega blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja naročenega blaga. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
V primeru, da na željo kupca vračilo blaga opravi ponudnik le ta kupcu zaračuna stroške vračila blaga na zgoraj navedeni naslov po naslednjem ceniku ali po dogovoru med ponudnikom in kupcem:
Vračilo razlike med izvedenim plačilom kupca in stroškom prevoza vračila blaga, če je le tega opravil ponudnik bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od datuma prejema vrnjenega blaga. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Vračilo prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Sporočilo o odstopu od pogodbe lahko kupec sporoči na elektronski naslov: ogrejem.si@gmail.com ali po telefonu na številko 041-453-666.
Kupec mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Kupec vrne blago na naslov:
- Ogrejem.si – Pros-Bio d.o.o. Podlog v Savinjski dolini 58, 3311 Šempeter v Savinjski dolini - Skladišče
Po prejemu blaga podjetje kupcu skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Kupec lahko sam organizira vračilo naročenega blaga na zgoraj navedeni naslov lahko pa odvoz naročenega blaga na željo kupca opravi tudi ponudnik. Vrnjeno blago mora biti ob odvozu nepoškodovano, zapakirano v originalni embalaži, zloženo v nespremenjeni količini, neuporabljeno in locirano na istem mestu kot pri dostavi.
Kupec naročenega blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja naročenega blaga. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
V primeru, da na željo kupca vračilo blaga opravi ponudnik le ta kupcu zaračuna stroške vračila blaga na zgoraj navedeni naslov po naslednjem ceniku ali po dogovoru med ponudnikom in kupcem:
- stroške vračila blaga - prevoz oddaljenosti do 10 km od našega skladišča 10 €/paleto
- stroške vračila blaga - prevoz oddaljenosti do 20 km od našega skladišča 20 €/paleto
- stroške vračila blaga - prevoz oddaljenosti do 30 km od našega skladišča 30 €/paleto
- stroške vračila blaga - prevoz oddaljenosti od 30 do 50 km od našega skladišča 50€/paleto
- stroške vračila blaga-prevoza oddaljenosti nad 50 km od našega skladišča 80€/paleto
Vračilo razlike med izvedenim plačilom kupca in stroškom prevoza vračila blaga, če je le tega opravil ponudnik bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od datuma prejema vrnjenega blaga. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Stvarna napaka
Napaka je stvarna, kadar:
Pri drvah zloženih na paletah ponudnik kupcu priznava stvarno napako v naslednjih primerih:
Pri drvah zloženih na paletah ponudnik kupcu NE priznava stvarno napako v naslednjih primerih:
Kako se preverja primernost artikla?
Kako se stvarno napako uveljavi?
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Pri drvah zloženih na paletah ponudnik kupcu priznava stvarno napako v naslednjih primerih:
- pri paleti v kateri je manj kot 80% vseh polen tanjših ali debelejših za več kot 2 cm od naročene debeline polen
- pri paleti v kateri je manj kot 80% vseh polen krajših ali daljših za več kot 2 cm od naročene dolžine polen
- pri paleti v kateri manj kot 90% vseh polen ne ustreza naročeni vlažnosti polen (Sveža drva – vlažnost večja od 50%; Polsuha drva - vlažnost večja od 35%; Suha drva - vlažnost večja od 20%;
- pri nedopustno slabo zloženih paletah drv. (Slaba zloženost drv v paleti je predmet ogleda palete na licu mesta, kjer se jasno vidi kako so drva zložena.)
Pri drvah zloženih na paletah ponudnik kupcu NE priznava stvarno napako v naslednjih primerih:
- ko za slabo zloženost drv ni jasno vidnih dokazov, kupčevih navedb o slabi zloženosti drv pa ni mogoče preveriti;
- ko kupec drva preloži iz palete ali jih zloži na drugo mesto in se šele potem pritoži nad neustrezno zloženostjo, dolžino ali debelino posameznih polen;
- ko kupec drva deloma ali pa v celoti porabi še preden ponudnika obvesti o stvarni napaki;
- ko kupec zaradi neustreznega skladiščenja drv (npr. drva niso skladiščena na suhem in zračnem prostoru) bistveno zviša vlažnost drv in druge lastnosti drv.
Kako se preverja primernost artikla?
- Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
- Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla ali z vračilom izdelka ali z nedvoumno fotografijo izdelka (odvisno od artikla, o tem stranko obvestimo v samem postopku). Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, če se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga. Kupec ima časa dva meseca od odkritja napake, da o tej obvesti prodajalca in zahteva uveljavljanje stvarne napake.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca v skladu z ZVOP-1. Ponudnik bo za nedoločen čas hranil naslednje podatke naročnikov blaga in storitev:
Fizične osebe:
- ime in priimek
- kontaktna telefonska številka
- e-poštni naslov
- primarni naslov naročnika
- naslov za dostavo naročnika
- arhiv komunikacije prek elektronske pošte
Pravne osebe:
- naziv podjetja
- davčna številka podjetja
- kontaktna telefonska številka
- e-poštni naslov
- primarni naslov podjetja
- naslov za dostavo podjetja
- arhiv komunikacije prek elektronske pošte
Spletna stran lahko samodejno zbira tudi nekatere podatke o strojni in programski opremi vašega računalnika. Med te podatke sodijo: naslov IP, piškotki, vrsta brskalnika, imena domen, čas dostopanja in naslovi spletnih strani, ki ste jih obiskali v spletni trgovini trgovca.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varno uporabo svojega e-mail naslova, telefona, ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
a) jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
b) pošiljatelj bo jasno razviden,
c) različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
č) jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
d) željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
a) jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
b) pošiljatelj bo jasno razviden,
c) različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
č) jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
d) željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Pravno obvestilo
Spletna stran ogrejem.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Znamka ogrejem.si in logotip sta v lasti podjetja Pros-Bio d.o.o.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec lahko pritožbo odda prek e-poštnega naslova ogrejem.si@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem pristojno stvarno pristojno okrajno sodišče. Ponudnik in kupec kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem pristojno stvarno pristojno okrajno sodišče. Ponudnik in kupec kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje,ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Omejitev odgovornosti
Ponudnik ni odgovoren za posledice uporabe izdelkov, kupljenih na spletni strani, ki nastanejo zaradi uporabe, ki ni v skladu z navodili za uporabo teh izdelkov. Vsa vsebina na spletni strani ponudnika je informativne narave in uporabna zgolj kot vir splošnih informacij ter ne more nadomestiti posveta s strokovnjakom.
Ponudnik ni odgovoren za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja kupca ali ponudnikov dostave oziroma infrastrukture, ki jo uporabljamo za storitev spletnih strani. Ponudnik deluje v skladu z veljavno zakonodajo in v vsakem trenutku skrbi za kupce. V morebitnih sporih si ponudnik prizadeva za sporazumno rešitev. Vsako morebitno pritožbo lahko kupec naslovi na objavljene kontakte.
Ponudnik se ves čas trudi zagotavljati ustrezni slikovni material, opise in navodila izdelkov. Kljub temu so fotografije izdelkov na spletni strani simbolične, dostopni tekstovni materiali pa informativne narave. Kupec oziroma uporabnik mora pred uporabo prebrati in upoštevati navodila, priložena določenemu izdelku. Kupci lahko kadarkoli opozorijo ponudnika na morebitne napake.
Ponudnik ni odgovoren za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja kupca ali ponudnikov dostave oziroma infrastrukture, ki jo uporabljamo za storitev spletnih strani. Ponudnik deluje v skladu z veljavno zakonodajo in v vsakem trenutku skrbi za kupce. V morebitnih sporih si ponudnik prizadeva za sporazumno rešitev. Vsako morebitno pritožbo lahko kupec naslovi na objavljene kontakte.
Ponudnik se ves čas trudi zagotavljati ustrezni slikovni material, opise in navodila izdelkov. Kljub temu so fotografije izdelkov na spletni strani simbolične, dostopni tekstovni materiali pa informativne narave. Kupec oziroma uporabnik mora pred uporabo prebrati in upoštevati navodila, priložena določenemu izdelku. Kupci lahko kadarkoli opozorijo ponudnika na morebitne napake.
Sprememba pogojev poslovanja
Ponudnik lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje prek spleta, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem prek spleta in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje Pravila in pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način. Vsaka sprememba ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja začne veljati in se uporabljati z iztekom 10-dnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Pravil in pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.
Kupec, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Pravil in pogojev poslovanja ne strinja, se lahko odloči, da s podjetjem ne bo več poslovno sodeloval.
Ponudnik posluje v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi.
Kupec, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Pravil in pogojev poslovanja ne strinja, se lahko odloči, da s podjetjem ne bo več poslovno sodeloval.
Ponudnik posluje v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi.
Veljavnost
Ta Splošna pravila in pogoje poslovanja preko spletne strani Ogrejem.si, katero upravlja podjetje Pros-Bio d.o.o. bomo po potrebi dopolnjevali in vas o tem ustrezno obvestili.
Ta Splošna pravila in pogoji poslovanja na spletnem mestu www.ogrejem.si veljajo od 22. 5. 2018 dalje.
Ta Splošna pravila in pogoji poslovanja na spletnem mestu www.ogrejem.si veljajo od 22. 5. 2018 dalje.